Toimitusehdot
Tämän verkkosivuston omistaa ja sitä pyörittää Tmi Purpose Works (786375-4 / FI27863754), joka myy palveluja yksityishenkilöille ja yrityksille. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus-, maksu- ja peruutusehtoja. Kaikki ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron (alv).
Yhteystiedot
Saila Kokkonen
Rusthollinkatu 2 C 25, 20880 Turku
+ 358 50 379 7452
Tilaaminen ja ajanvaraus
Tilaaminen tapahtuu ensisijaisesti toiminimen verkkosivuilla olevan verkkokaupan kautta, jossa tilaus myös maksetaan. Erillisestä kirjallisesta sopimuksesta toiminimen palveluja on mahdollista maksaa myös pdf-laskulla. Ajanvaraus hoidetaan viestitse tilauksen jälkeen. Tehdessään tilauksen asiakas hyväksyy aina toimitusehdot sekä olemassa olevan tuotteen tai palvelun hinnan. Tilauksen yhteydessä asiakkaan on annettava toimiva sähköpostiosoite, johon varausvahvistus lähetetään ja jonka kautta ajanvaraus tehdään. Asiakkaan täytyy myös antaa oikeellinen syntymäaika- ja paikkansa pyydettäessä, ajanvarausta tehdessä. Tmi Purpose Works ei koskaan tiedustele henkilötunnuksen loppuosaa.
Palautukset ja peruutukset
Suurin osa toiminimen palveluista on aineetonta tilaustyötä, eikä niillä ole peruutusoikeutta oston jälkeen. Jos asiakas sairastuu tai kohtaa ylitsepääsemättömän esteen varatulle ajalle, hänellä on velvollisuus ilmoittaa esteestä viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa sähköpostitse osoitteeseen saila@purposeworks.fi jolloin voidaan sopia uudesta palvelun toimitusajasta. Alle 24 tunnin varoitusajalla ilmoitetusta esteestä ei makseta hyvitystä tai anneta uutta palveluaikaa, vaan veloitetaan täysi hinta.
Jos Tmi Purpose Works peruu palvelun toimittamisen, palautetaan maksu aina kokonaisuudessaan asiakkaalle, jos ei ole mahdollista sopia uutta ajankohtaa.
Jos asiakas on tyytymätön palveluun, hänellä on oikeus vaatia hyvitystä 14 päivän kuluessa toimituksesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen saila@purposeworks.fi
Oikeelliset tiedot
Asiakas on AINA itse vastuussa antamistaan tiedoista. Asiakkaalla on itse vastuu antaa oikeelliset tiedot tilausta tehdessä. Mikäli asiakas ilmoittaa väärät tiedot, jonka vuoksi astrologinen tulkinta tai muu tilattu palvelu ei onnistu oikeellisena, on asiakas tästä itse vastuussa. Uutta tulkintaa tai hyvitystä ei tässä tapauksessa saa. Jos asiakas huomaa, että toimitetut tiedot ovat joltakin osin virheellisiä, asiakkaan tulee ilmoittaa virheestä heti sen huomattua myyjälle. Jos virhe on sattunut myyjän päässä, myyjällä on oikeus ensisijaisesti korjata virhe ja toimittaa palvelu oikeellisena.
Sovittelu ja riitojen ratkaisu
Näihin ehtoihin ja niihin ja/tai palveluihin liittyviin vaatimuksiin ja riita-asioihin sovelletaan, tulkitaan ja pannaan täytäntöön kaikilta osin yksinomaan Suomen lakia.